1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Pre-Black Friday: 15%* op alles bij aankoop vanaf € 29,-

STAALTJES

Stap 3/3

Hoe werkt het ontvangen van gratis staaltjes? 

Bij iedere bestelling vanaf € 20,- ontvang je 2 gratis staaltjes naar keuze. Ideaal om producten te ontdekken. Je maakt zelf de keuze in het winkelmandje. Neem een kijkje in het staaltjes-overzicht voor de actuele keuzemogelijkheden. Zo werkt dat:

STAP 1: Zodra je alle gewenste producten in je winkelmandje hebt gelegd, klik je onder 'Kies je gratis staaltjes' op 'Selecteer nu'

STAP 2: Nu kom je automatisch in het staaltjes-overzicht terecht. Kies hier 1 of 2 gratis staaltjes (of laat je door ons verrassen door een verrassingsstaaltje te kiezen…)

STAP 3: Gelukt! De staaltjes zijn nu aan je bestelling toegevoegd

Helaas komt het soms voor dat een staaltje niet meer op voorraad is. In dat geval ontvang je altijd een vervangend staaltje.

Let op: je ontvangt geen gratis staaltjes bij een bestelling die volledig bestaat uit producten van Douglas-partners.

Ik heb geen staaltjes ontvangen bij mijn bestelling. Wat nu?

Dat vinden we vervelend. Hoewel we nauwkeurig te werk gaan, kan het soms voorkomen dat er per ongeluk geen staaltjes zijn toegevoegd aan je bestelling. Stuur ons dan even een e-mail naar klantenservice@douglas.be (onderwerp: Geen staaltjes). Vermeld hierbij het betreffende bestelnummer. Dan lossen wij het voor je op.

Ik heb andere staaltjes ontvangen bij mijn bestelling dan ik gekozen had. Wat nu?

Dat vinden we vervelend. Maar voor al onze staaltjes geldt dat wij deze alleen kunnen aanbieden zolang de voorraad strekt. Een tekort aan voorraad is vaak de reden dat je andere staaltjes hebt ontvangen. We letten er natuurlijk altijd goed op dat we de staaltjes van je keuze vervangen door gelijkwaardige staaltjes.

Ben ik verplicht om staaltjes aan mijn bestelling toe te voegen?

Als je geen staaltjes hoeft, kun je gewoon je bestelling afronden. Dit doe je door geen staaltjes te selecteren en direct naar de kassa te gaan.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Staaltjes".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten

STAALTJES

Stap 3/3

Hoe werkt het ontvangen van gratis staaltjes? 

Bij iedere bestelling vanaf € 10,- ontvang je 2 gratis staaltjes naar keuze. Ideaal om producten te ontdekken. Je maakt zelf de keuze in het winkelmandje. Neem een kijkje in het staaltjes-overzicht voor de actuele keuzemogelijkheden. Zo werkt dat:

STAP 1: Zodra je alle gewenste producten in je winkelmandje hebt gelegd, klik je onder 'Kies je gratis staaltjes' op 'Selecteer nu'

STAP 2: Nu kom je automatisch in het staaltjes-overzicht terecht. Kies hier 1 of 2 gratis staaltjes (of laat je door ons verrassen door een verrassingsstaaltje te kiezen…)

STAP 3: Gelukt! De staaltjes zijn nu aan je bestelling toegevoegd

Helaas komt het soms voor dat een staaltje niet meer op voorraad is. In dat geval ontvang je altijd een vervangend staaltje.

Let op: je ontvangt geen gratis staaltjes bij een bestelling die volledig bestaat uit producten van Douglas-partners.

Ik heb geen staaltjes ontvangen bij mijn bestelling. Wat nu?

Dat vinden we vervelend. Hoewel we nauwkeurig te werk gaan, kan het soms voorkomen dat er per ongeluk geen staaltjes zijn toegevoegd aan je bestelling. Stuur ons dan even een e-mail naar klantenservice@douglas.be (onderwerp: Geen staaltjes). Vermeld hierbij het betreffende bestelnummer. Dan lossen wij het voor je op.

Ik heb andere staaltjes ontvangen bij mijn bestelling dan ik gekozen had. Wat nu?

Dat vinden we vervelend. Maar voor al onze staaltjes geldt dat wij deze alleen kunnen aanbieden zolang de voorraad strekt. Een tekort aan voorraad is vaak de reden dat je andere staaltjes hebt ontvangen. We letten er natuurlijk altijd goed op dat we de staaltjes van je keuze vervangen door gelijkwaardige staaltjes.

Ben ik verplicht om staaltjes aan mijn bestelling toe te voegen?

Als je geen staaltjes hoeft, kun je gewoon je bestelling afronden. Dit doe je door geen staaltjes te selecteren en direct naar de kassa te gaan.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Staaltjes".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten