Een online bestelling kun je kosteloos retourneren binnen 14 dagen. Dat werkt als volgt:
• STAP 1: Neem eerst contact op met onze klantenservice. Dit kan door te mailen naar klantenservice@douglas.be. Vermeld in een mail altijd je contactgegevens en het bestelnummer. Wij mailen je vervolgens een retourlabel
• STAP 2: Doe het product dat je wil retourneren in een doos
• STAP 3: Print het retourlabel dat we je gemaild hebben en plak dit stevig vast op de doos
• STAP 4: Vul het retourformulier in dat je bij je product(en) hebt ontvangen. Voeg dit toe en plak je pakket goed dicht
• STAP 5: Ga met je pakket naar een bpost-punt en geef het af aan een medewerker
Tip: controleer altijd goed of je bij het bpost-punt van je keuze wel pakketten kunt retourneren. Dit kun je doen door bij bovenstaande link te filteren op: Postkantoren, Pakjesautomaten, PostPunten of pakjespunten. Als je nog iets verder scrolt, dan kun je bij de geavanceerde filters ook filteren op ‘Pakjes verzenden’ onder ‘Postproducten en –diensten’.
De bpost-medewerker zal het pakket dan kosteloos naar ons retourneren. Bij het afgeven van je pakket ontvang je altijd een retourbewijs. Bewaar dit goed om de status van de retourzending te kunnen checken. Normaal gesproken duurt het enkele werkdagen voordat je retourzending aankomt in ons magazijn. Zodra je retourzending verwerkt is, krijg je van ons een mailtje.
Let op: kies je ervoor om op een andere manier te retourneren? Dan zijn de kosten en risico’s voor jou en draag je zelf de volledige verantwoordelijkheid.