1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Pre-Black Friday: 15%* op alles bij aankoop vanaf € 29,-

PARTNERBESTELLING RETOURNEREN

Stap 3/3

Hoe kan ik mijn partnerbestelling retourneren?

Een partnerproduct herken je aan de melding ‘Verzonden door Douglas-partner (2-4 werkdagen) en het logootje op de productpagina. Een partnerbestelling kan kosteloos worden geretourneerd. Partnerproducten worden in een apart pakket verzonden met een apart retourlabel. Hier staat op hoe je moet retourneren. Zitten het retourlabel en de instructies er niet bij? Neem dan even contact op met onze klantenservice door te mailen naar klantenservice@douglas.be. Gebruik als mailonderwerp ‘Partnerbestelling retourneren’. Zodra de retourzending is verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Hierin word je ook geïnformeerd over de verwachte terugbetaling.  

Let op: artikelen op douglas.be of in de Douglas-app waar ‘Verzonden door Douglas-partner’ bij staat, moeten altijd rechtstreeks naar de desbetreffende partner worden geretourneerd. Dus niet naar Douglas of in een van onze Douglas-stores.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Partnerbestelling retourneren".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip: Om het je makkelijk te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten