Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Christmas Shopping | Shop nu met 20%* korting op ALLES bij aankoop vanaf € 39,-!

PARTNERBESTELLING DEFECT OF GEOPEND

Stap 3/3

Ik heb een defect of geopend partnerproduct ontvangen. Wat nu?

Heel vervelend, maar dit kan soms voorkomen. De bestelling is verzonden door een Douglas-partner. De beste oplossing is om het product te retourneren met een duidelijke vermelding van de klacht op het retourformulier. Het defecte product kan kosteloos worden geretourneerd met het bijgevoegde retourlabel.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Partnerbestelling defect of geopend".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Foto van het defecte artikel
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.
Tip: Om het je makkelijk te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m zaterdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zondag: gesloten

Dinsdag 24 en dinsdag 31 december zijn we tot 16.00 bereikbaar.