1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Pre-Black Friday: 15%* op alles bij aankoop vanaf € 29,-

OVERIGE VRAGEN MIJN DOUGLAS-ACCOUNT

Stap 3/3

Hoe is mijn Douglas-account beveiligd?

Uiteraard zorgen we goed voor de online veiligheid op douglas.be. Zo worden alle gegevens die door jou persoonlijk worden verzonden, inclusief betalingsgegevens, verzonden met gebruikmaking van de algemeen aanvaarde veilige standaard SSL (Secure Socket Layer). Je herkent een beveiligde SSL-verbinding onder andere aan deze twee zaken in de adresbalk van je browser:

- de s achter http;
- het icoontje van een slotje.

Tip: Je kunt zelf ook bijdragen aan de veiligheid van je gegevens. Bijvoorbeeld door een sterk werkwoord voor jouw persoonlijke account te kiezen. Dit moet bestaan uit ten minste 8 tekens (waarvan verplicht 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer én 1 speciaal teken). Door regelmatig een nieuw wachtwoord te kiezen, loop je nog minder veiligheidsrisico’s.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Overige vragen Mijn Douglas-account".

Dit hebben we nodig:
• Je e-mailadres
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten