In je klantomgeving kun je op elk moment zien wat de status is van je bestelling(en). Bekijk hier wat de verschillende statussen betekenen.
Status: 'wordt verwerkt'
Goed nieuws: we hebben je bestelling in ontvangst genomen. Op korte termijn wordt deze verwerkt. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren. Verwerking duurt meestal 7 minuten.
Status: 'in behandeling'
De bestelling is verwerkt, maar nog niet naar je onderweg. We zijn bezig om je bestelling in te pakken.
Status: 'verzonden'
We hebben je bestelling ingepakt en overgedragen aan bpost. Je hebt van ons een mail gekregen met daarin je Track-en-Trace gegevens. Houd deze in de gaten voor de meest actuele informatie.
Status: 'gedeeltelijk verzonden'
Helaas waren niet alle artikelen uit je bestelling op voorraad. Daarom hebben we een deel van jouw bestelling moeten annuleren. De producten die op voorraad waren hebben we verzonden. Houd je mail in de gaten voor meer informatie over de geannuleerde artikelen en de Track-en-Trace gegevens.
Status: 'geleverd'
Je bestelling is bezorgd op het aangegeven adres. Als het bij je buren geleverd is, heb je een afwezigheidsbericht ontvangen van bpost.
Status: 'klaar om op te halen'
Jouw pakket is afgeleverd bij een bpost afhaalpunt. Je kunt je bestelling de komende 14 dagen ophalen.
Status: 'opgehaald'
Jouw pakket is opgehaald bij het bpost afhaalpunt.
Status: 'stopgezet'
Vanwege een probleem met het adres of de gewenste betaalmethode is je bestelling stopgezet.
Status: 'geannuleerd'
De bestelling is geannuleerd en wordt niet geleverd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Zie ook www.douglas.be/nl/cp/helporderchangeorcancelorder/help-order-change-or-cancel-order.
Bij een stopgezette of geannuleerde bestelling krijg je uiteraard je geld terug. De terugbetaling duurt 3 tot 5 werkdagen. Wanneer er met giftcard is betaald, ontvang je binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail.