Reguliere bestelling (volledig verzonden door Douglas)
Als je je bestelling niet hebt ontvangen, dan kun je het best de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling bekijken. Is de status ‘Onderweg’? Dan moet je nog even geduld hebben. Grote kans dat je binnen een paar dagen je bestelling in huis hebt. Mocht het echt langer duren of als de Track-en-Trace-gegevens onjuist of niet duidelijk zijn, neem contact met ons op en geef jouw bestelnummer door. Stuur een mail naar klantenservice@douglas.be en gebruik als mailonderwerp ‘Bestelling niet ontvangen’. Wat gebeurt er dan?
• STAP 1: Onze bezorgpartner gaat onderzoek doen naar de bezorgstatus. Dat duurt vaak even
• STAP 2: Onze bezorgpartner streeft ernaar om binnen 5 werkdagen een update te geven over de status. Bedankt voor je geduld.
Partnerbestelling (een of meer artikelen verzonden door een Douglas-partner)
Voor producten geleverd door onze partners, is de bezorgtermijn 2-4 werkdagen. Je ontvangt aparte Track-en-Trace-gegevens voor dit pakket. Als de status van je bestelling ‘Onderweg’ is, dan moet je nog even geduld hebben. Staat er in de Track-en-Trace-gegevens dat het pakket is bezorgd of dat het pakket niet te traceren is? Neem dan contact op met onze klantenservice en geef jouw bestelnummer door. Dit kan door ons te mailen naar klantenservice@douglas.be. Gebruik als mailonderwerp ‘Bestelling partner niet ontvangen’. De volgende procedure zal dan van start gaan:
• STAP 1: Onze klantenservice zal na ontvangst van het bestelnummer een onderzoek starten bij de Douglas-partner. Indien de bezorgstatus staat op bezorgd, maar je hebt het pakket niet ontvangen, dan zal onze klantenservice jou een niet-ontvangersverklaring (NOV-verklaring) toesturen
• STAP 2: Zodra onze klantenservice deze verklaring ondertekend retour ontvangt zal er een onderzoek starten bij de Douglas-partner
• STAP 3: Onze Douglas-partners streven ernaar om binnen twee weken een update te geven over de status. Bedankt voor je geduld