1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Pre-Black Friday: 15%* op alles bij aankoop vanaf € 29,-

bestelling vertraagd of niet geleverd

Stap 3/3

Wat als ik mijn (partner)bestelling nog niet heb ontvangen?

Reguliere bestelling (volledig verzonden door Douglas)

Als je je bestelling niet hebt ontvangen, dan kun je het best de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling bekijken. Is de status ‘Onderweg’? Dan moet je nog even geduld hebben. Grote kans dat je binnen een paar dagen je bestelling in huis hebt. Mocht het echt langer duren of als de Track-en-Trace-gegevens onjuist of niet duidelijk zijn, neem contact met ons op en geef jouw bestelnummer door. Stuur een mail naar klantenservice@douglas.be en gebruik als mailonderwerp ‘Bestelling niet ontvangen’. Wat gebeurt er dan?

STAP 1: Onze bezorgpartner gaat onderzoek doen naar de bezorgstatus. Dat duurt vaak even

STAP 2: Onze bezorgpartner streeft ernaar om binnen 5 werkdagen een update te geven over de status. Bedankt voor je geduld.

Partnerbestelling (een of meer artikelen verzonden door een Douglas-partner)

Voor producten geleverd door onze partners, is de bezorgtermijn 2-4 werkdagen. Je ontvangt aparte Track-en-Trace-gegevens voor dit pakket. Als de status van je bestelling ‘Onderweg’ is, dan moet je nog even geduld hebben. Staat er in de Track-en-Trace-gegevens dat het pakket is bezorgd of dat het pakket niet te traceren is? Neem dan contact op met onze klantenservice en geef jouw bestelnummer door. Dit kan door ons te mailen naar klantenservice@douglas.be. Gebruik als mailonderwerp ‘Bestelling partner niet ontvangen’. De volgende procedure zal dan van start gaan:

STAP 1: Onze klantenservice zal na ontvangst van het bestelnummer een onderzoek starten bij de Douglas-partner. Indien de bezorgstatus staat op bezorgd, maar je hebt het pakket niet ontvangen, dan zal onze klantenservice jou een niet-ontvangersverklaring (NOV-verklaring) toesturen

STAP 2: Zodra onze klantenservice deze verklaring ondertekend retour ontvangt zal er een onderzoek starten bij de Douglas-partner

STAP 3: Onze Douglas-partners streven ernaar om binnen twee weken een update te geven over de status. Bedankt voor je geduld

Wat betekenen de verschillende bestelstatussen?

In je klantomgeving kun je op elk moment zien wat de status is van je bestelling(en). Bekijk hier wat de verschillende statussen betekenen.

Status: 'wordt verwerkt'. Goed nieuws: we hebben je bestelling in ontvangst genomen. Op korte termijn wordt deze verwerkt. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is genomen, kun je deze nog annuleren. Verwerking duurt meestal 7 minuten.

Status: 'in behandeling'. De bestelling is verwerkt, maar nog niet naar je onderweg. We zijn bezig om je bestelling in te pakken. 

Status: 'verzonden'. We hebben je bestelling ingepakt en overgedragen aan bpost. Je hebt van ons een mail gekregen met daarin je Track-en-Trace gegevens. Houd deze in de gaten voor de meest actuele informatie.

Status: 'gedeeltelijk verzonden'. Helaas waren niet alle artikelen uit je bestelling op voorraad. Daarom hebben we een deel van jouw bestelling moeten annuleren. De producten die op voorraad waren hebben we verzonden. Houd je mail in de gaten voor meer informatie over de geannuleerde artikelen en de Track-en-Trace gegevens.

Status: 'geleverd'. Je bestelling is bezorgd op het aangegeven adres. Als het bij je buren geleverd is, heb je een afwezigheidsbericht ontvangen van bpost. 

Status: 'klaar om op te halen'. Jouw pakket is afgeleverd bij een bpost afhaalpunt. Je kunt je bestelling de komende 14 dagen ophalen. 

Status: 'opgehaald'. Jouw pakket is opgehaald bij het bpost afhaalpunt.

Status: 'stopgezet'. Vanwege een probleem met het adres of de gewenste betaalmethode is je bestelling stopgezet.

Status: 'geannuleerd'. De bestelling is geannuleerd en wordt niet geleverd. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Zie ook www.douglas.be/nl/cp/helporderchangeorcancelorder/help-order-change-or-cancel-order.

Bij een stopgezette of geannuleerde bestelling krijg je uiteraard je geld terug. De terugbetaling duurt 3 tot 5 werkdagen. Wanneer er met giftcard is betaald, ontvang je binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Bestelling vertraagd of niet geleverd".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten