Als je geen orderbevestiging via mail hebt ontvangen, check dan je reclame- of spambox. Zit daar ook geen mail van Douglas in? Dan is er nog een optie: log in op douglas.be met je account. Als je de bestelling hebt geplaatst met een geregistreerd account, dan vind je de geplaatste bestelling terug in je Mijn Douglas-account (bij het menu-item 'Mijn bestellingen').
· Heb je 1 uur na het plaatsen van de bestelling nog steeds geen bevestigingsmail van de bestelling binnen? Of staat de bestelling nog steeds niet geregistreerd in jouw Mijn Douglas-account?
Dan was er waarschijnlijk een technische storing tijdens het plaatsen van je bestelling. Hierdoor is jouw bestelling niet goed bij ons binnengekomen. Afhankelijk van de betaalmethode, duurt het 2 werkdagen voordat je geld teruggestort wordt. In de tussentijd kun je het product opnieuw bestellen.
· Heb je na 2 werkdagen nog geen terugbetaling van ons ontvangen?
Neem dan contact met ons op door te mailen naar klantenservice@douglas.be. Stuur een screenshot van je bankafschrift mee waarop de details van de bankafschrijving goed zichtbaar zijn.