1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Pre-Black Friday: 15%* op alles bij aankoop vanaf € 29,-

POST

Stap 3/3

Waarom ontvang ik post van Douglas?

Om onze klanten op de hoogte te houden van alle nieuwe trends en ontwikkelingen in de beautybranche, sturen wij eens in de zoveel tijd fysieke post naar onze Beauty Card-members. Wil je geen post meer van ons ontvangen? Kijk dan bij de vraag die hieronder staat.

Ik ontvang post van de vorige bewoner.

Vervelend dat de post van de vorige bewoner(s) nog bij jou wordt bezorgd. Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt, vragen wij jou om contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld in de mail dat je post ontvangt van een vorige bewoner en vermeld hierbij jouw adresgegevens en naam van de vorige bewoner. Omdat de postselectie enige tijd voor verzending plaatsvindt, kan het nog een enkele keer voorkomen dat je ten onrechte post van ons ontvangt op jouw adres. Daarna zal dit niet meer voorkomen.

Ik wil geen fysieke post van Douglas meer ontvangen. Hoe werkt dat?

Jammer dat je geen fysieke post meer van ons wilt ontvangen! Je kan in jou Mijn Douglas-account onder 'Mijn Berichten' de postverzending uitzetten. Je kan ook een mail sturen naar onze klantenservice. Vermeld in de mail dat je geen post meer wilt ontvangen en vermeld hierbij je adresgegevens. Wij zorgen er dan voor dat je dan geen fysieke post meer ontvangt op je huidige adres. Omdat de postselectie enige tijd voor verzending plaatsvindt, kan het nog een enkele keer voorkomen dat je ten onrechte post van ons ontvangt op jouw adres. Daarna zal dit niet meer voorkomen.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.nl met als onderwerp "Post".

Dit hebben we nodig:
• Douglas Beauty Card-nummer
• E-mailadres
• Adresgegevens
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijker te maken, klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten