1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Pre-Black Friday: 15%* op alles bij aankoop vanaf € 29,-

RUILEN/RETOURNEREN IN STORE

Stap 3/3

Kan ik mijn producten ruilen of retourneren in een Douglas store?

Ja, producten die je hebt gekocht in een store, op douglas.be of in de Douglas-app, kun je retourneren en/of ruilen in een van onze Douglas-stores.

Retourneren store-aankoop

Producten die je in een Douglas-store hebt gekocht, kun je binnen 14 dagen alléén in een van onze Douglas-stores ruilen of retourneren. Het ligt aan de staat van het geopende product wat de oplossing is die we je kunnen bieden. Bij de beoordeling hiervan is het de storemanager die beslist.

Let op: zonder kassabon kunnen we je retour NIET in behandeling nemen.

Retourneren online aankoop

Producten die je online hebt besteld op douglas.be of in de Douglas-app kun je ook binnen 14 dagen retourneren in een van onze Douglas-stores. Let op: dat dit alleen mogelijk is voor Douglas-producten en NIET voor producten die verzonden worden door onze Douglas-partners.

Volg hiervoor onderstaande stappen:

· STAP 1: Print* je factuur (die heb je via mail ontvangen) en neem deze mee. Zonder factuur kunnen we je retour NIET in behandeling nemen

· STAP 2: Vul het meegeleverde retourformulier in en neem het mee

· STAP 3: Neem je producten mee naar een van onze stores. Vind jouw dichtstbijzijnde store in onze storefinder 

Het ligt aan de staat van het geopende product wat de oplossing is die we je kunnen bieden. Bij de beoordeling hiervan is het de storemanager die beslist.

 * Heb je geen printer? Dan raden we je aan om je bestelling via bpost terug te sturen. Dit werkt zo:

STAP 1: Neem eerst contact op met onze klantenservice. Dit kan door te mailen naar klantenservice@douglas.be. Vermeld in een mail altijd je contactgegevens, het bestelnummer en de naam van de rekeninghouder. Wij mailen je vervolgens een retourlabel

STAP 2: Doe het product dat je wil retourneren in een doos

STAP 3: Print het retourlabel dat we je gemaild hebben en plak dit stevig vast op de doos

STAP 4: Vul het retourformulier in dat je bij je product(en) hebt ontvangen. Voeg dit toe en plak je pakket goed dicht

STAP 5: Ga met je pakket naar een bpost-punt en geef het af aan een medewerker

Tip: controleer altijd goed of je bij het bpost-punt van je keuze wel pakketten kunt retourneren. Dit kun je doen door bij bovenstaande link te filteren op: Postkantoren, Pakjesautomaten, PostPunten of pakjespunten. Als je nog iets verder scrolt, dan kun je bij de geavanceerde filters ook filteren op ‘Pakjes verzenden’ onder ‘Postproducten en –diensten’.

De bpost-medewerker zal het pakket dan kosteloos naar ons retourneren. Bij het afgeven van je pakket ontvang je altijd een retourbewijs. Bewaar dit goed om de status van de retourzending te kunnen checken. Normaal gesproken duurt het enkele werkdagen voordat je retourzending arriveert in ons magazijn. Zodra je retourzending verwerkt is, krijg je van ons een mailtje.

Let op: kies je ervoor om op een andere manier te retourneren? Dan zijn de kosten en risico’s voor jou en draag je zelf de volledige verantwoordelijkheid.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Ruilen/retourneren in store".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Klik op deze link om het je makkelijk te maken.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten