1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €25,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Pre-Black Friday: 15%* op alles bij aankoop vanaf € 29,-

MIJN BEZORGMOMENT

Stap 3/3

Hoe kan ik mijn bestelling volgen en wanneer wordt deze bezorgd?

Zodra je bestelling ons magazijn verlaten heeft, krijg je van ons een e-mail. Hierin vind je de Track-en-Trace-gegevens en enkele veelgestelde vragen. Maar ook in je Mijn Douglas-account vind je actuele bezorginformatie. Ga hiervoor naar het kopje ‘Mijn bestellingen’.

De bezorgtijd van je bestelling hangt af van of je bestelling rechtstreeks van Douglas komt of van een Douglas-partner.

Reguliere bestelling (volledig verzonden door Douglas)

Meestal geldt: op werkdagen vóór 22.00 besteld = binnen 1-2 werkdagen in huis. Bestellingen worden meestal tussen 08:00 en 18:00 geleverd en er wordt een indicatie van het tijdslot gecommuniceerd in de Track-en-Trace-gegevens. Deze gegevens vind je terug in de verzendbevestigingsmail. Die herken je aan het mailonderwerp: “Je bestelling is onderweg”. In de Track-en-Trace-gegevens staat altijd de actuele informatie over je bezorging.

Partnerbestelling (een of meer artikelen verzonden door een Douglas-partner)

De bezorgtijd van onze partners is 2 tot 4 werkdagen. Actuele informatie over de bezorging kun je altijd bekijken met de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling. Deze vind je terug in de verzendbevestigingsmail. Die herken je aan de mailtitel: “Je bestelling is onderweg”. Als je bestelling bestaat uit Douglas-producten én producten van Douglas-partners, dan kan het voorkomen dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd. Voor beide pakketten ontvang je aparte Track-en-Trace-gegevens.

Helaas kunnen wij in verband met drukte bij onze bezorgpartners bovenstaande levertijden niet altijd garanderen. Als je bestelling bestaat uit eigen producten én producten van Douglas-partners, dan wordt je bestelling in meerdere delen geleverd.

Tip: In onze verzendbevestigingsmail vind je de Track-en-Trace-gegevens van je bestelling. Met deze gegevens kun je op de site van bpost of in de app je voorkeuren doorgeven. Dit kan zolang de knop ‘Leveringsvoorkeuren aanpassen’ nog beschikbaar is. Zo kun je tot de avond voor de levering nog een ander afhaalpunt of ander pakjesautomaat selecteren. En tot 5 minuten voor de levering is er nog de optie om het pakket bij de buren of op een veilige plaats rondom je huis te laten leveren.

Hoe word ik geïnformeerd over ontvangst van een zending?

Je ontvangt van bpost een e-mail zodra de bezorging gelukt is. Zo weet je altijd waar en wanneer je pakket klaarligt om af te halen.

Wanneer moet ik mijn zending ophalen bij het bpost afhaalpunt?

Bij bpost afhaalpunten blijft jouw bestelling 14 dagen liggen. Na deze termijn wordt de bestelling geretourneerd naar Douglas. Je ontvangt dan automatisch het reeds betaalde bedrag terug. De terugbetaling duurt 3-5 werkdagen. Wanneer er met een giftcard is betaald, ontvang je ook binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een pdf-giftcard per e-mail. 

Let op: neem bij het afhalen van je bestelling altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wat als de Track-en-Trace-gegevens van mijn bestelling onbekend zijn?

Zodra je bestelling overgedragen is aan onze bezorgpartner en naar je onderweg is, verandert de Track-en-Trace-status. Bekijk jouw Track-en-Trace-gegevens op een later moment nog eens. Grote kans dat je de status dan wel kunt zien. Wanneer je een partnerproduct hebt besteld, kan het soms meer dan 24 uur duren voordat de Track-en-Trace-gegevens zichtbaar zijn.

Tip: Zijn de Track-en-Trace-gegevens onduidelijk, lijken ze niet helemaal te kloppen of zijn ze al een aantal dagen hetzelfde? Neem dan contact met ons op via klantenservice@douglas.be

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Mijn bezorgmoment".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link.

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten