1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Pre-Black Friday: 15%* op alles bij aankoop vanaf € 29,-

MIJN BEZORGLOCATIE

Stap 3/3

Welke leveringsopties en verzendkosten zijn er?

Uiteraard leveren we bij je thuis! Maar ook:

• Bij iemand die je wil verrassen*
• Op je werk
• Bij een bpost afhaalpunt

Je vindt al deze opties tijdens het bestelproces bij het kopje 'Bezorgadres'.

*Op deze manier ontvang je de rekening op je eigen adres, terwijl het cadeau direct wordt verstuurd naar de persoon die jij een plezier wil doen!

Verzendkosten

Boven de € 20,- bezorgen we je bestelling helemaal gratis! Voor bestellingen onder de € 20,- zijn de kosten € 2,95 tenzij je jouw bestelling laat leveren in een van onze Douglas-stores. We geven in je winkelmandje altijd aan als je bestelling onder de € 20,- zit en hoeveel je nog tekortkomt voor gratis verzending.

Levertijd

Bestellingen die door Douglas worden verzonden, zijn binnen 1-2 werkdagen bij je thuis. Voor producten geleverd door onze partners is de bezorgtermijn 2-4 werkdagen. Helaas kunnen wij in verband met drukte bij onze bezorgpartner bpost niet altijd bovenstaande levertijden garanderen. Als je bestelling bestaat uit eigen producten én producten van Douglas-partners, dan wordt je bestelling in meerdere delen geleverd.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Dat is geen enkel probleem! Na een mislukte bezorgpoging laat de bezorger een briefje achter in je brievenbus. Ook ontvang je een mail met de melding dat de bezorger er niet in is geslaagd om de bestelling te bezorgen. De bestelling wordt dan afgeleverd bij een bpost afhaalpunt bij jou in de buurt. Je hebt 14 dagen om je bestelling daar op te halen.

Hoe selecteer ik een bpost afhaalpunt als bezorgadres?

In het winkelmandje bij Stap 2 (‘Gegevens’) vind je het kopje ‘Bezorgadres’. Kies hier voor de optie ‘Ophalen bij een bpost afhaalpunt’. Door je postcode in te vullen en vervolgens op ‘Zoeken’ te klikken, verschijnt er een lijst met alle bpost afhaalpunten bij jou in de buurt. Kies het afhaalpunt van jouw keuze en rond je bestelling af door verder te gaan naar de betaling.

Hoe werkt het afhalen van een bestelling op een servicelocatie?

Bij servicelocaties van DHL (ServicePoints) of bpost (PostPunten/PakjesPunten) blijft jouw bestelling 7 dagen liggen. Na deze termijn wordt de bestelling geretourneerd naar de Douglas Online Shop. Je ontvangt dan automatisch het reeds betaalde bedrag terug. De terugbetaling duurt 5 -10 werkdagen. Wanneer er met een giftcard is betaald, ontvang je binnen 5-10 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een PDF-giftcard per e-mail.

Let even hierop: Neem bij het afhalen van je bestelling altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Wanneer moet ik mijn zending ophalen bij het bpost afhaalpunt?

Bij bpost afhaalpunten blijft jouw bestelling 14 dagen liggen. Na deze termijn wordt de bestelling geretourneerd naar Douglas. Je ontvangt dan automatisch het reeds betaalde bedrag terug. De terugbetaling duurt 3-5 werkdagen. Wanneer er met een giftcard is betaald, ontvang je ook binnen 3-5 werkdagen een terugbetaling in de vorm van een pdf-giftcard per e-mail. 

Let op: neem bij het afhalen van je bestelling altijd een geldig legitimatiebewijs mee. 

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet kan worden afgeleverd bij het gekozen bpost afhaalpunt?

Als je hebt gekozen voor een bpost pakjesautomaat kan voorkomen dat je pakket niet wordt geleverd op de locatie van je keuze. Zo kan het gebeuren dat:

• Het pakjesautomaat vol zit op het moment van leveren. In dat geval wordt je pakket automatisch doorgestuurd naar een bpost afhaalpunt of pakjesautomaat in de buurt. 

• De kluisjes in het pakjesautomaat zijn niet groot genoeg zijn voor de afmetingen van je pakket. Ook in dat geval wordt je bestelling automatisch doorgestuurd naar een bpost afhaalpunt of pakjesautomaat in de buurt. 

Dit zijn slechts enkele redenen waarom je pakketje niet altijd op het bpost afhaalpunt van je keuze kan worden bezorgd. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op.

Hoe kies ik een ander afleveradres dan het factuuradres?

Wil je je bestelling graag naar een ander adres versturen? Bijvoorbeeld als een cadeautje voor een ander? Kies dan bij het kopje 'Bezorgadres' voor de optie 'Nieuw bezorgadres'. Er opent dan een nieuw formulier. Hier kun je het adres van de ontvanger invullen. Wij sturen in dat geval geen factuur mee, maar een afleverbewijs en een retourformulier.

Tip: Heb je al een Mijn Douglas-account én ben je ingelogd? Dan heb je de extra optie om direct een bezorgadres uit je persoonlijke adresboek te kiezen.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Mijn bezorglocatie".

Dit hebben we nodig:
• Ordernummer
• Adresgegevens
• Korte omschrijving van het probleem

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip:
Om het je makkelijk te maken klik op deze link

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten