1-2 dagen levertijd | Gratis verzending vanaf €20,- | Kies 2 staaltjes | Gratis retourneren
Pre-Black Friday: 15%* op alles bij aankoop vanaf € 29,-

FEEDBACK EN KLACHTEN

Stap 3/3

Hoe kan ik een klacht indienen over mijn bestelling?

Ben je niet helemaal tevreden over je bestelling? Dat vinden we jammer. Als je een beschadigde, geopende of incomplete bestelling hebt ontvangen, laat dit dan aan ons weten. Dit doe je door te mailen naar klantenservice@douglas.be (onderwerp ‘Bestelling beschadigd/geopend/incompleet’). Zorg ervoor dat de volgende informatie altijd duidelijk in je mail staat: 

• Het bestelnummer
• Het artikelnummer of de productnaam
• Een duidelijke beschrijving van de beschadiging of het defect (indien van toepassing)
• Één of meerdere foto’s/video’s van de staat waarin je je jouw bestelling of product hebt ontvangen. Hiermee kun je het defect/de schade aantonen

 Zodra we nieuws hebben, laten we je dit meteen via mail weten.

Kan ik mijn feedback delen?

We waarderen erg dat je met ons meedenkt en zijn daarom benieuwd naar jouw feedback! Deze kan je indienen via onze klantenservice.
Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp 'Feedback'. Dan kijken wij graag naar jouw feedback.

Kan ik ergens een misstand melden? (klokkenluidersregeling)

Een klokkenluidersregeling is een beleid dat werknemers en belanghebbenden beschermt bij het melden van misstanden, fraude of illegale activiteiten. Heb je een gewone klacht? Kijk dan naar de eerste vraag op deze pagina.

Een incident kan alleen in het Engels of Duits worden gemeld via het klokkenluiderswebportaal. Alle meldingen worden vertrouwelijk behandeld door het Compliance Office van de DOUGLAS GROUP.

DOUGLAS streeft naar een open bedrijfsklimaat en een hoge bedrijfsethiek. Onze meldingskanalen bieden onze werknemers, onze zakenpartners en bevoegde derden (bijv. klanten) de mogelijkheid om schendingen van compliance vertrouwelijk en (voor zover wettelijk toegestaan) anoniem te melden. De melding kan informatie bevatten over strafbare feiten en overtredingen van de EU-wetgeving of nationale wetten binnen een zakelijke context met de DOUGLAS Group, met inbegrip van mogelijke schendingen van de mensenrechten of milieukwesties.

Geen antwoord gevonden?

Neem dan contact op via e-mail of per telefoon.

E-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@douglas.be met als onderwerp "Klacht".

Dit hebben we nodig:
• Korte omschrijving van het probleem
• Ordernummer

Zo kunnen we je het snelst helpen.

Tip: Om het je makkelijker te maken, klik op deze link

Telefoon

Neem contact op met onze klantenservice via +31 88 - 368 45 45 (lokaal tarief).

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: 09.30 tot 18.00 uur
  • Zaterdag: 09.30 tot 14.00 uur
  • Zondag: gesloten